לעיתים, עם הזמן והנסיבות, החיבור שהיה נפלא ומעצים - מתרופף.

ההרמוניה הזוגית מפנה מקום לתחושה של בדידות, כאב וקושי.

זהו בדיוק הרגע, שבו יש לפנות לאיש מקצוע מיומן, שתפקידו ברגישות והבנה עמוקה לצרכים של בני הזוג, לחזק ולבנות את התקשורת, ההבנה , האמון והאהבה.

מפגשי הייעוץ הזוגי הינם תהליך מובנה ועקבי. מתפקידי כיועצת זוגית, לסייע באופן יעיל וענייני, לשנות את יחסי הזוגיות שלכם ולהפוך אותם למקור של אהבה ושותפות אמיתית.

במהלך המפגשים אני רואה את עצמי כמובילת תהליך, של זיהוי דפוסי תקשורת הפוגמים בזוגיות והצגת כלים חדשים באמצעותם ניתן להתבונן מחדש על הקשיים ולהפוך את המשבר למנוע של צמיחה אישית וזוגית.

מתפקידי לחשוף את הרבדים העמוקים בתוך מרקם הזוגיות העדין, תוך כדי הבנת הסיבות והנסיבות לאופן היחסים.

במספר מפגשים, נבנית הבנה לצרכים השונים של כל אחד מבני הזוג, למשמעות הבחירה בבן\בת הזוג וכתוצאה מכך מתקבלים כלים מעשיים לתקשורת טובה ונכונה המהווה בסיס לזוגיות ולחיי משפחה מאושרים.

שינוי במערכת יחסים הוא תמיד תוצאה של תהליך. רצף של מפגשים, תוך כדי מחויבות אמיתית לתהליך, יובילו לצמיחה אישית וזוגית ולהפיכת משבר וקושי לצמיחה וחיזוק של הקשר הזוגי והמשפחתי.

זוגיות היא מסע לחיים, המתחיל בד"כ במשיכה הדדית, התרגשות, רומנטיקה ותחושה של מושלמות. אולם משהו משתנה בהמשך הדרך והמסע הופך להרבה פחות מהנה משהיה בתחילה. כמי שמלווה זוגות ומערכות יחסים במשבר, אני מציעה התבוננות שונה על קשרי אהבה ואינטימיות. במקום לראות בזוגיות או בנישואין מצב בלתי משתנה, תהליך הייעוץ מאפשר להבין, כי כל אחד מבני הזוג עובר תהליך של שינוי במסע הזוגי. על מנת לקיים קשר אינטימי ומאושר, חשוב שכל אחד מבני הזוג יעבור תהליך של מודעות אישית וזוגית. תהליך היעוץ יכול לסייע לכם לכונן קשר אוהב ותומך.

כיום, כשאחוזי הגרושין הם במגמת עלייה (על פי הסטטיסטיקה זוג אחד מכל שלושה מתגרש) חשוב להגיע מבעוד מועד לייעוץ ובכך למנוע עגמת נפש ופרוק התא הזוגי והמשפחתי. כך שאם אתם מרגישים שהזוגיות שלכם במשבר בשל:

  • חוסר תקשורת בינכם

  • אווירה של חשדנות וחוסר אמון

  • תחושה של "שחיקה" ושעמום

  • מתח וחרדה המלווה את מערכת היחסים

  • אתם מוצאים את עצמכם מתווכחים ורבים רב הזמן

  • חווים משבר של בגידה

  • חוסר אנטימיות נפשית ופיזית

  • תחושה של אומללות וחוסר סיפוק

זהו הזמן ללמוד לנהל את מערכת היחסים הזוגית שלכם, עד לכדי זוגיות מודעת, שתחזיר את השמחה והאהבה לחייכם.

תהליך הייעוץ הזוגי image